Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Leernetwerk Programmatisch toetsen

Online

Liesbeth Baartman en Tamara van Schilt-Mol begeleiden het leernetwerk Programmatisch toetsen. De leden van het netwerk komen 5 keer per jaar bij elkaar. Bijeenkomsten zijn steeds op vrijdagochtend van 9.30u tot 12.30u. Indien mogelijk vinden de bijeenkomsten plaats in Utrecht, anders digitaal.

Gratis

Leernetwerk Programmatisch toetsen

Online

Liesbeth Baartman en Tamara van Schilt-Mol begeleiden het leernetwerk Programmatisch toetsen. Drie keer per jaar organiseren zij open bijeenkomsten voor de 'buitenkring'.

Gratis

Leesclub feedbackgeletterdheid | Hst 2 Winstone & Carless

Online

Vanuit het leernetwerk feedbackgeletterdheid starten we een leesclub! In een uurtje verkennen we samen het thema feedbackgeletterdheid aan de hand van een artikel, blog, of (deel van een) boek. Op donderdag 13 januari van 12:00 tot 13:00u trappen we de leesclub af. We lezen deze eerste keer samen hoofdstuk 2 uit het inspirerende boek ‘Designing effective feedback processes in Higher Education’ van Winstone en Carless (2020).

Gratis

Leernetwerk Programmatisch toetsen

Online

Liesbeth Baartman en Tamara van Schilt-Mol begeleiden het leernetwerk Programmatisch toetsen. Drie keer per jaar organiseren zij open bijeenkomsten voor de 'buitenkring'.

Gratis

Webinar | Een actieve rol van de student in het feedbackproces

Online

Renske de Kleijn (UMC Utrecht) neemt ons mee in hoe studenten een actieve(re) rol kunnen spelen in hun eigen feedbackproces en hoe de verantwoordelijkheden van feedbackgever en feedbackgebruiker zich tot elkaar verhouden en hoe beide partijen kunnen bijdragen aan een constructieve en effectieve feedbackdialoog. 

Gratis

Leesclub feedbackgeletterdheid | Hst 9 Winstone & Carless

Online

Vanuit het leernetwerk feedbackgeletterdheid zijn we een leesclub gestart! In een uurtje verkennen we samen het thema feedbackgeletterdheid aan de hand van een artikel, blog, of (deel van een) boek. Na een succesvolle eerste bijeenkomst, gaan we op donderdag 17 februari van 12:00 tot 13:00u verder met hoofdstuk 9 uit het inspirerende boek ‘Designing effective feedback processes in Higher Education’ van Winstone en Carless (2020): The relational dimension of feedback.

Gratis

Leesclub feedbackgeletterdheid | Artikel Renske de Kleijn

Online

Vanuit het leernetwerk feedbackgeletterdheid zijn we een leesclub gestart! In een uurtje verkennen we samen het thema feedbackgeletterdheid aan de hand van een artikel, blog, of (deel van een) boek. Op 28 januari verzorgde Renske de Kleijn (UMC Utrecht) een inspirerend webinar dat smaakt naar meer. Daarom lezen we tijdens de komende leesclub het artikel van De Kleijn getiteld Supporting student and teacher feedback literacy: an instructional model for student feedback processes. 

Gratis

Leernetwerk Programmatisch toetsen

Online

Liesbeth Baartman en Tamara van Schilt-Mol begeleiden het leernetwerk Programmatisch toetsen. Drie keer per jaar organiseren zij open bijeenkomsten voor de 'buitenkring'.

Gratis

Feedbackgeletterdheid stimuleren met peerfeedback

Online

Stijn Hulshof en Bas Bank (beiden Marnix Academie) nemen ons op donderdag 28 april mee in het stimuleren van feedbackgeletterdheid met behulp van peerfeedback tijdens een (online) lunchbijeenkomst. Tijdens de lunchbijeenkomst geven Stijn en Bas een toelichting op de ontworpen en uitgevoerde interventies en gaan we in groepen in gesprek over de vraag: ‘In welke mate draagt dit voorbeeld bij aan (de ontwikkeling van) feedbackgeletterdheid van studenten?’

Gratis

Festival Leren van toetsen 2022

Inholland Theresiastraat 8, Den Haag

Op vrijdag 3 juni zijn we te gast bij Hogeschool Inholland voor weer een nieuwe editie van het jaarlijkse festival van Platform Leren van toetsen. Na twee jaar weer op locatie én als vanouds met een toffe line-up!

Leesclub feedbackgeletterdheid | Artikel Teacher feedback literacy

Online

Vanuit het leernetwerk feedbackgeletterdheid zijn we een leesclub gestart! In een uurtje verkennen we samen het thema feedbackgeletterdheid aan de hand van een artikel, blog, of (deel van een) boek. Op 28 januari verzorgde Renske de Kleijn (UMC Utrecht) een inspirerend webinar dat smaakt naar meer. Daarom lezen we tijdens de komende leesclub het artikel van De Kleijn getiteld Supporting student and teacher feedback literacy: an instructional model for student feedback processes. 

Gratis
Ga naar de bovenkant